بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تضعیف استقلال با اجرای پروژه سقف قرارداد!| مجیدی اعتراض خواهدکرد؟

  • کد خبر: ۷۷۸۰۷
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
تضعیف استقلال با اجرای پروژه سقف قرارداد!| مجیدی اعتراض خواهدکرد؟
پیشنهاد مالی باشگاه استقلال به بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، حتی از پرداختی به برخی بازیکنان که درلیگ بیستم عملکرد متوسطی داشتند نیز پایین تراست و همین موضوع باعث عقب نشینی برخی بازیکنان شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیست و یکم رویه عجیبی را در پیش گرفته و بعید است با این فرمان موفق به تمدید قرارداد بازیکنانی شود که قراردادشان برای لیگ بیست و یکم به پایان رسیده است. مسئله این است که باشگاه استقلال برای لیگ آتی ارقامی را به برخی بازیکنان که قراردادشان به پایان رسیده، پیشنهاد داده اند که از دریافتی بازیکنانی که درلیگ بیستم عملکرد متوسطی داشتند نیز کمتر است. به همین دلیل ارسلان مطهری، آرش رضاوند و سید حسینی حسینی تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال را متوقف کرده‌اند.

نکته عجیب در این ماجرا اعمال سقف قرارداد از سوی مدیران استقلال برای برخی بازیکنان است و در مذاکرات اخیر به مدیران برنامه بازیکنان گفته شده باشگاه قادر نسبت بیش از ۴ میلیارد تومان پرداختی داشته باشد. این موضوع درحالی به اطلاع بازیکنان رسیده که برخی بازیکنان ابتدای فصل بیستم قرارداد‌های ۱۲، ۱۳ میلیاردی با باشگاه منعقد کرده‌اند که همین مسئله محل اختلاف بازیکنان با باشگاه شده است. بدون شک اگر باشگاه استقلال اصرار به اعمال قانون عجیب سقف قرارداد داشته باشد، نمی‌تواند قرارداد برخی از بازیکنان خود را تمدید کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->